ZUMBA

Shit vad det var svettigt att dansa ikväll, märktes att man inte varit där på ett tag. Som hon körde med oss, men det är skönt samtidigt och jag tycker nog att jag blir lite bättre på höftsving ( haha )borde snart kunna hålla igång en rock ring tror jag utan att den ramlar ner direkt. Får kanske testa det helt enkelt.
Nu är man nyduschad och trött och slänger sig i soffan, bläddrar på Tvn men inte nått kul att slötitta på. Jo nu hittade jag nått intressant, Octomom-om livet med 14 barn....allvarligt talat hur fan tänkte hon. Jag måste säga att jag tycker hemskt synd om barnen, inte har man väl tid att ta sig an så många barn och visa kärlek till alla. Nä, det kan jag inte fatta faktiskt, tänk bara dom större syskonen det måste ju bli så att dom får ställa upp och passa småsyskonen och det ÄR inte barns uppgift tycker jag. Stackar barn....stackars barn, jag kan inte se att dom skulle få vara barn och få lika mycket kärlek av sin mamma som är ensamstående till råga på allt. Helt sjukt....

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...