ETT GLAS RÖTT

Snacka om att hjärtat är på G och då menar jag mitt bultade hjärta och inte Lars.
Det backas till höger och vänster, Cassys väska, min väska, madrasser, skor,stövlar,regnkläder,ficklampa,sovsäck, toalettgrejor,handukar ja listan är oändlig. Tvätt som måste torka, spel som ska kommas ihåg. Suck, vad har man gett sig in på. Tittar på berget som ska med upp och då undrar jag var ska all mat, säcken med bröd, frukt och grönsakerna få plats?
Släp kanske, hihi.
Vi (jag och Lars ) har iallafall kommit överens om att jag stannar hela helgen , jag har ju trots allt huvudansvaret och planerat den här klassresan i månader och Lasse stannar hemma sover tryggt i sin egna säng utan någon som snarkar honom i öronen, fan vad han kommer att njuta.
Det blir en riktigt pappa och Cornelia helg ....och min helg....???!!!!
Mest troligen ganska sömnlös och full av spännande upptåg ,med andra ord blandade känslor.
Vet ni...nu ska jag minsann korka upp vinet, nä förlåt det har ju Lasse redan gjort och sätta mig ner i 10 sekunder och bara njuta. Sen om jag verkligen lyckas sitta still 10 sekunder det är högst osannolikt.
Puss och kram :-)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...