GODMORGON

Skulle behöva lite extra sömn , vaknade när Lasse kom hem från spelningen.
Somnade om igen men vaknade till då och då av att jag fick en liten knuff . Snarkade så stackarn inte kunde sova. Lasse var lika mycket ett vrak som mig imorse det värsta är väl att sen får man nog inte mycket till sömn i helgen då man mest troligast ska ligga vaken till 3-4 och höra på en massa fnitter. Suck, 27 ungdomar och nio föräldrar. Oroar mig verkligen för var dom vuxna ska sova, vi fattas minst 2-3 sovplatser till dom och då har jag ändå räknat med alla golvytorna i stugan och tre madrasser i matsalen på skolan.
Åh, skulle kanske ringa faster och fråga om deras stuga kunde inhysa 2-3 vuxna.
Går ju inte att räkna med att någon vill tälta om det regnar allt för mycket.
Något stressande är det iallafall.
Nåja, nu drar sista arbetsdagen igång, full rulle från morgon till kväll.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...