FIXAR OCH TRIXAR DAG

Dagen förlöpte ganska snabbt hittentills. Handlade till svärmor och åkte sen hem till henne hela familjen och åt en god bit tårta och drack kaffe. Efter det så stack jag och Cassie till Väla där det blev inhandlat hörlurar till dvd i bilen och lite nya ritblock som dom kan fördriva tiden med på resans gång. Strax blir det middag hemma hos mina föräldrar med ett annat par ( som faktiskt köpte mitt gamla hus) ska bli jättekul att träffa dom och höra allt dom gjort vid mitt gamla hus.
Nä nu måste jag fortsätta med boken medan jag tar en kopp kaffe, har snart läst ut den och det är mycket svårt att lägga den ifrån sig men nu är det uppgörelsen i slutet och det är SKIT spännande.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...