SÖMNLÖS

Vaknade klockan 03 av att jag var alldeles svettig, fy vad varmt det var. Öppnade sovrummsfönstret och hoppades på att kunna somna om vilket inte gick alls. Värmen kvävde mig och Lasse snarkade för ett helt regement. Tände lampan och låg och läste, normalt så brukar jag somna efter två sidor men icke sa nicke jag låg och läste i tre timmar. När klockan blivit 06 så övervägde jag starkt att gå upp och sätta på kaffet....
Startade istället diskmaskinen och gick ner i källaren och la mig på sovan, svalt och tyst.
Läste lite till men till slut så ramlade ögonen ihop och jag vaknade när Lasse gick upp strax efter 9.
Känner mig inte jättetrött nu men det lär väl komma under dagen.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...