DET ÄR JU DU.........

Ha ha....fick ett kryptiskt sms av min mor där hon skrev typ - Jaha så kan man ju också se sig själv, snyggt. Jag fattade ingenting och fick ringa upp henne för att fråga vad hon menade med det.
-Ja men på fotot på bloggen sa hon och syftade på avbilden i rumpan på hunden. Det är ju du, sa hon. (?)
-Eh , jaha sa jag och tänkte fundersamt för mig själv hur hon nu fick ihop det.
-Ja men sa hon jag ser ditt ansikte med det bruna håret och ansiktet.
-Ja men ser du inte att det är Jesus sa jag. Ansiktet är rumpan och den vita sarken och armarna som han håller ut lite på sidorna.-
-Nä...jag tycker det ser ut som dig
-Ha ha, du får titta lite nogrannare sa jag, titta på HELA baksidan av rumpan ner i pälsen på hunden så ser du vad jag menar.
Ha ha ha tänk vilka konversationer men kan få till med hjälp av en bild som vi tolkar på olika sätt.
Nu har jag ju avslöjat bilden men var det någon som hade sett Jesus figuren???

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...