GÄSP

Nu är man så där lagom mör i kroppen precis som man ska vara när det är helg.
Efter jobb så stack jag och Lars iväg och handlade till vår spontana kräftskiva som vi ska ha på lördag EFTER Cornelias barnkalas. Kräftskivan var verkligen inte planerad men då brukar det ju bli kul.
Han inom systemet på RÅÅ en runda också och fick bunkrat upp både det ena och det andra.
Hem packa upp......och så dog man......
Skönt att vara ledig imorgon och dessutom få städning så här inför helgen. Perfekt inför helgen alla bravader. Imorgon tänkte jag att jag och Cassie skulle ner till stan och handla lite inför skolstarten, förra helgen var det ju Cornelia som fick välja och vraka och hitta en massa nytt, nu är det Cassies tur.
Summa sumarium av veckan som gått.....kanon. Skönt att vara tillbaka och jag har fått såååååå mycket beröm och wow utrop för min om möblering på jobb.
Känns ju bra efter allt slit, men jag håller med alla kunderna -DET ÄR MYCKET BÄTTRE.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...