DAGEN SOM FÖRSVANN

Jösses är det redan kväll...???!!!
Idag har det varit en intensiv dag med MASSOR av jobb och när jag inte jobbat tja då har man pratat i telefon vilket iof också är väldigt trevligt.
Många nya kunder som ringt, positivt men samtidigt negativt då jag inte kan få in dom och dom TVUNGET ska till mig och ingen annan. Men så är det, måste bromsa lite nu.
Jag har fortfarande inte vant mig vid att titta på Cassie och hennes nya look, undrar fortfarande när Cassie ska komma hem hi,hi .
Imorgon är det dax för nästa omläggning av hennes knä och det är nog tur det för som det rinner var från såret, örk inte ens förbandet kan stänga ute det som ryms i knäet på henne, blä.
Morgondagen för min del blir väldigt lugn, så man kan nästan säga att min fredag börjar NU.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...