HÅLL IGÅNG

Snacka om att ha varit effektiv ...
Började morgonen med ett besök hos distriktssköterskan med Cassie och idag hade jag trattat i henne en massa panodil och Ibumetin + att hon fick bedövningssalva av sköterskan så idag gick det riktigt bra att byta bandage på såret. Lämnade Cassie på skolan, handlade , posten ,hem med varorna, banken och sen vidare ut på Toys R us och hittade efter lite letande lego till Max och Zeb i Cornelias klass dit hon ska på disco ikväll. Minsann inte lätt att hitta nått till killar när man har noll koll. In i duschen och nu strax en kund sen far jag vidare och hämtar Cornelia på skolan och SEN tror jag att jag behöver andas.....

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...