LÄKARBESÖK

Hm...det får nog bli ett läkarbesök för Cassandras del imorgon. Inte nog med att hennes sår på knäet är jätteinfekterat, halsontet har övergått i feber nu också. Hon hade ju feber och halsont för en vecka sen också??? Kanske är det det kladdiga såret som ger henne feber ,fast jag tror inte det egentligen men det är lika bra att det blir undersökt.
Min kära mor kör ner henne till läkaren imorgon så dom får kollat henne. Hade jag inte haft så mycket på fm så hade jag kört ner henne själv men ibland är det svårt att boka om sina kunder och funkar det med andra alternativ så är det till att föredra.
Stackars tjej

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...