MÅNDAG EFTERMIDDAG

Shit vad dagarna springer iväg eller har man bara för mycket runt omkring sig?
Cassie har varit hemma från skolan idag, ont i halsen men ingen feber. Tyckte hon fick vara hemma för att kolla så det inte blev nått av det. Lite hängig hela dagen.
Apoteket köpa halstabletter och hoppas på det bästa.
Min dator är inlämnad nu också och personalen på Expert tippar på hårddiskkrasch, fan också och jag som inte sparat alla bilder eller alla företags uppgifter. Extern hård disk står på inköpslistan...
Har jag riktig otur kan det ta 3-4 veckor innan jag får tillbaka den ( OM jag får tillbaka den. Får väl klara mig med den andra datorn så länge och hoppas på att man kan rädda så mycket som möjligt på laptopen.
Snart är det simskolan och när jag kommer hem därifrån så har jag lite kunder ikväll igen.
Full rulle med andra ord så dagen går fort.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...