ÄNTLIGEN KVÄLL

Gu i himmelen vilken jäkla dag. När jag hämtat Cassandra och co i Lerberget efter jobb så var det bara hem och äta, kom på att jag faktiskt slarvat med maten idag pga av att jag knappt haft tid att andas mellan varven. Mitt i maten kom jag på - Shit, inget omslagspapper till Cassies presenter imorgon ( fyller 13 år på riktigt ) och inga kort. Iväg IGEN och handlade det. Kom hem och skulle pusta ut när Lasse säger - Tja , vi kan ju ta massagen en annan dag.
Visst fanken, det hade jag ju lovat honom, suck ,suck och åter suck.
Ner i källaren slängde upp honom på bänken och körde på som bara den eftersom hans fotboll skulle börja om 15 minuter. Slet som ett djur och han pep som en mus.
-Jag tar hellre 10 stelkrampssprutor på en gång kved han.
Jag lyssnade så klart inte utan fortsatte att plåga honom några minuter till och försökte stänga bort ojandet.
Baktanken var att om jag plågar honom riktigt ordentligt nu så kanske han inte vill ha massage på ett halvår till, fnitter.
Att bo ihop med en massör är som skomakarens ungar, dom har alltid dom sämsta skorna.
Att bo ihop med en massör = kraften är slut när arbetsdagen är slut.
Nu har han fått så han tiger ett tag hoppas jag :-).
Nu får jag väl ta och natta Cornelia också då, så så länge var det inte som jag satt still.
Konstigt att man håller på att bränna ut sig i bägge ändarna......NOT.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag peper inte som en mus..... jo kanskje.... efter en dårlig whiskey serverad av din man....;) din granne har ondt i ryggen.......el. i rumpballan......så det blir vel om 6 mnd man kan frågaom hjelp...... Lars vi får gnuggggga i badstun...gratis och godt:)

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...