SHIT

Vad dagarna springer iväg. Idag har varit en ganska jäktig dag där jag mer eller mindre fått slänga i mig en kopp kaffe och lite mat på stående fot mellan kunderna och än är inte dagen slut än. När jag väl var färdig och hade en paus i tillvaron då var det dax att köra Cassie ,Malin och Anna ut till Lerberget till deras kompis Lillemor. Hem igen in genom dörren, visst f-n jag glömde posten, iväg igen. Kaffe ,kaffe ,kaffe och nu snart jobb igen.
Efter jobb är det ut till Lerberget igen och hämta hem alla ungdomarna igen, sen blir det till att slåss om TV´n för vad jag har förstått så släpper inte Lasse den så lätt ikväll när han ska se på fotboll....boxvantarna åker på ( fniss ) eller ska jag kanske skita i det och lägga mig i ett bad iatället??? Får se hur mycket krafter jag har kvar.
Har ju lovat stackarn en omgång massage också så min taktik är att klubba honom så han somnar och jag tar över kontrollen.....mohahaaaaa

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...