FLITIGA BRUDAR

Fy fan rent ut sagt vad jag och Jessica har varit flitiga idag. Jag har fräschat upp vardagsrummet, hallen, Sofias rum med vit färg sen har jag målat Sannas rum två gånger i helt annan kulör. Snacka om att ryggen värker. Jessica har stått med huvudet i alla kartonger och påsar och försökt stuva undan alla saker på rätt plats. Snickaren är på hugget också och lägger golv i vardagsrummet. Vi lämnade henne ( snickaren ) för att åka hem och äta och nu ska jag och Jessica tillbaka till huset, slänga en massa skit och sen är det minsann dax för en vinare.
Har man sömnproblem så lär det inte vara nån större chans att man ligger sömnlös i natt, lär nog dra tunga timmerstockar så fort jag luktar på kudden.
Imorgon är det dax för den stora flytten och då ska jag mest vara organisatör enl. Jessica.
Ska bli ett sant nöje att sätta andra i arbete.
Okej, nu tar vi dagens sista ryck...............

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...