HELAN GÅR............

Helan går sjung hoppfalleralalnlej.....
Tja efter en lååååååång dags hårt och jag snackar HÅRT arbete i Jessicas nya hus så är det inte konstigt att man blir lita på pickaluren av typ två glas vin, kan det bero på att maten inte varit huvudsaken idag. Äta?? Vad är det, shit vad ont jag har i ryggen och inte nog med att man slitit som en gnu i huset, tvätten här hemma har ju inte krypit in i maskinen själv så det var bara på det också. Sova??? Skulle jag nog kunna om kroppen slutar värka, ojojoj en massage hade suttit fint nu.
Kanske borde lägga sig och vila sin lekamen inför morgondagen.
Måste bara lägga till att vi ( jag och Jessica ) har verkligen varit effektiva idag men jag avundas henne inte det minsta, fy fanken vilken röra det är att flytta och man bär ju bara runt på alla prylarna. Tur att jag höll mig till målningen, nja mestadels iallafall, organisatör som man är.........
Godnatt

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...