FY FAAAAN

Har ni sett den filmen " Paranormal activity"??? Det var nog något av det läskigaste jag sett på väldigt väldigt länge. Både jag och Cassie kröp ner under filtarna och vågade knappt titta.
Så jäkla verkligt....eller är det på riktigt?? Fy fasiken alltså, tror att till och med jag kommer att ha jäkligt svårt för att somna inatt och jag behöver ju min sömn för imorgon är det kurs hela dagen i Malmö. Måste sticka tidigt.
Usch, ska jag verkligen våga sova?! Cassandra vill INTE sova själv för hon tror ju att det redan spökar i huset här. Hrm kanske det gamla husspöket från förra huset vi bodde i som har följt efter oss hit , precis som i filmen.......hjälp, fniss.
Är nog faktiskt glad att jag inte bor kvar i gamla huset efter att ha sett denna filmen, tror jag tagit in på hotell då.
Nåja, vi får väl se hur säng grupperingen blir denna natten då.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...