GIRLPOWER

Stackars Lasse, än en gång har han förlorat TV kampen. Fotboll på TV n och då vill han så klart sitta vid stora TV´n men två viljor är ju starkare än en så jag och Jessica vann ju den matchen.
Jag tror Lasse LÄNGTAR till Jessica ska flytta, fniss, han har det INTE lätt nu med 6 tjejer i huset. Tror han är den första att hjälpa till att lyfta flyttkartonger till helgen.
Personligen så kommer jag att sakna min sambo, hon har trots att det är lite jobbigt och påfrestande på många sätt för oss alla att vi är en så stor familj och har varit i 6 veckor så kommer jag att sakna "my sister". Hon har förgyllt tillvaron ,-)

1 kommentar:

Anonym sa...

hm....pkt 1. stakkars Lasse....;(
pkt 2. prideparaden nästa????hihi
pkt 3 Lasse, dags at skaffa et boende du och jag ihop???? 2 X50" da jag inte tycker om fotball, en jäv... stor badstu .... samt at vi skulle hatt de värsta middagene m/myspys.....(tja T +J kan fundera på myspys är i vår värd.....)du vet, jag vet....(så hold nå tyst käre granne....;)

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...