HA HA HA

Hade en kund nu på morgonen som sa
- Jag drömde om dig här om natten
- Nä men vad trevligt svarade jag
- Nä, det var inte alls trevligt
-Jasså sa jag vad drömde du då om
- Jag drömde om att jag kom fem minuter försent och du ringde och skällde ut mig, och du var inte alls snäll.
- Oj då sa jag det var ju inte så trevligt gjort av mig.....men jag jagade dig inte med en yxa eller nått sådant så det var lite Halloween inspirerat ???
- Nä det gjorde du förvisso inte svarade hon . Men jag var livrädd för att komma till dig för du var verkligen arg.

Frågan är då.... är det positivt eller negativt när ens kunder drömmer mardrömmar om en ??
Ha hahhahahhaha

1 kommentar:

Anonym sa...

betre med mardrömmar enn sexdrömmar...:-)

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...