SPÖKERIER

Har varit på Toys R us och införskaffat div spök kläder till bägge tjejerna. Cornelia inför Philippas kalas på fredag och Cassie inför sin Halloween fest på fredag med några klasskompisar.
Börjar undra vad jag gett mig in på att låta 10 ungdomar ha fest här hemma och det är väl inte det värsta för jag lovade ju faktiskt att dom kunde få sova över också, både killar och tjejer.
Hrm.... och var placerar man dom då??? Även om huset är stort så ska det ju ändå in 10 madrasser i ett rum där man gärna kan stänga dörren om dom. Lär få bli i matsalen tror jag. Undan med bordet när dom ätit och sen får dom väl slänga sig där det finns plats.
Som sagt vad är det man har sagt ok till ??!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...