DANSAT BORT MIN ILSKA

När jag kom upp från min källare på kvällen så möttes jag av en mycket upprörd Lars.
Hjälp tänkte jag, vad har nu hänt.....????!!!
Han berättade då om ett samtal som han haft med en viss förälder i klassen som hade ringt upp honom ang ett problem som tydligen uppstått och som var menat som ett skämt från början.
Efter att ha hört historien så sa jag till Lasse att jag tyckte att han skulle ringa tillbaka och berätta ett och annat.
Nu föll lotten på mig ( så klart )så det var jag som fick ringa upp och fråga vad som var problemet. Efter att åter igen ha fått historien sagd nu till mig så var jag bara tvungen att själv få utlopp för mina tankar och funderingar och samtalet blev längre än vad jag tänkt mig.
Nu vill jag inte gå in på historiens helhet men jag menade på att jag tyckte att ett samtal med föräldrar och barnen tillsammans var en god ide för att få rätt på saker och ting.
Fy fan vad trött jag blir på vissa människor och jag inser ju att det finns en anledning till att vi inte umgås mer. Nu har vi iallafall kommit överrens om att Cassie och den här andra tjejen ABSOLUT inte ska ha med varandra att göra längre och detta klargjorde jag för den föräldern jag pratade med också. Dom är helt enkelt inte bra för varandra och det ena leder till det andra.
Var faktiskt riktigt skönt att få ut min aggrisivitet på zumbapasset ikväll och jag höll ett hårt grepp om hantlarna just för att inte slänga in dom i väggen. Det var ett mycket annorlunda men roligt träningspass men jag saknade lite höftsvinget och bröstskaket, hahahha, men hu vad det kändes i armarna.....gött.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...