FÖRSTA HALVAN

Av dagen är avklarad. Nu är det kaffe som gäller innan jag ska hämta min lilla loppa.
Har fått en hel del folk som vill ställa upp som försökskaniner när det gäller vaxning av div. kroppsdelar och framför allt på dom områdena som min certifiering ska göras så det känns ju fantastiskt. Nu ska jag bara hitta nån dag då jag kan trycka in alla människorna, verkar som om jag ev får ta det en helg. Roligt är det iallafall. Har ju snart annons i lokaltidningen också på det och då vill man ju ha jobbat in sig rejält så man blir kvick och slipper plåga människorna, fniss.
Nä, nu har kaffet runnit ner så nu har jag inte tid med detta längre.
Tjingeling

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...