HACKAD?????

Fick ett sms från Lars
-Vad har hänt med din blogg, den är borta?
Vaddå borta tänkte jag och gick in för att titta. Jodå, mycket riktigt min blogg var borttagen.
Blev lite nervös där och tänkte först att jag har inte skrivit något provocerande eller stötande inslag, för då kan man bli avstängd. Sökte runt på alla bloggers sidor och hittade till slut vad problemet var.....någon använde sig av mitt lösen tydligen.
Aja baja hackers, det är mitt lösen och bara mitt. Fick ändrat ordet och vips så var allt tillbaka.
Pust vilken tur. Nu är det tillbaka och är här för att stanna...........

1 kommentar:

Ethel sa...

Tyckte att det var konstigt att jag inte kunde läsa den på jobb. Men nu var den här igen.

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...