KVÄLL

Då var det kväll igen och man är klar med dagen. Tycker lite synd om mina kunder för jag har varit ganska brutal mot dom stackarna idag. Tur man har tålmodiga kunder, fniss.
Cornelia har varit feberfri hela dagen så det blir skola för hennes del imorgon igen medans jag har en jäkla jobbedag så fullbokad så jag blir galen på mig själv. Nåja, det är bara till att knåda på imorgon för på kvällen är det äntligen dax att röra på sig igen, dax för zumba och denna gången med hantlar, kan ju bli en intressant upplevelse att dansa med hantlar. Bäst att hålla hårt i dom så nån stackare inte får en hantel i huvudet eller på tårna.
Härligt att få röra på sig igen och få igång dököttet.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...