7 TIMMAR

7 timmars arbete sen är det nyårs helg. Tja dvs jag tror att det blir sju timmars arbetsdag med enbart massage idag men om dagen blir som gårdagen så lär det ju inte bli så mycket kanske. Får helt enkelt vänta och se hur det artar sig.
Semester... det skulle inte sitta helt fel att bara komma iväg från allt och få lite miljöombyte och komma på andra tankar och bara kunna njuta lite.
Mina föräldrar har tydligen bokat en resa till Thailand och ska åka om två veckor. JAG vill också, snyft. Tänk så skönt med lite sol och värme, bad, massage varje dag, en longtail båt ut på nån lite ö ,god mat , shopping och bara vara syndromet. Avundas dom massor.

3 kommentarer:

Louise sa...

Jag vill också!

Anonym sa...

Jag vet! Vi hoppar på nyår och sätter oss på ett plan till solen istället! <3 Kram Maria

Tina sa...

Jaaaa, det gör vi. Vi skiter i nyår och flyger iväg till värmen. Bara vi brudar...hahahah

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...