KLAR

Pust, då var denna dagen till sin ände när det gäller rent arbetsmässigt. En dag till sen är man ledig inför nyårs helgen som kommer. Tänk, snart är det 2011. Otroligt vad tiden den år snabbt. Ett år till har gått. För ett år sen var vi i Thailand över nyår. Detta året blir vi 9 vuxna och 8 barn till nyår hemma hos oss. Blir massa god mat som Lars och Herbjörn ska fixa. Jag och Louise dricker väl lite gott bubbel tillsammans med övriga gäster under tiden.
Tro nu inte att JAG är sysslolös, ånej. Jag får ju göra nått så jag får väl städa, duka och vara en trevlig värdinna under kvällen. Hoppas att jag klarar denna uppgiften :-), känns TUNGT.

3 kommentarer:

Louise sa...

Inte för att jag vill förstöra någons planer, men jag kommer nog också blanda mig i matlagningen en smula.

Tina sa...

Men Louise...sen när började du laga mat????
Ha ha ,nejdå du är såååååå duktig. Lägg du dig i matlagningen så dricker JAG bubbel med gästerna hihi.

Anonym sa...

Louise; Hade samma tanke men blev overrulled. För mig blir det en ny position att inta, att inte behöva laga mat,hm?? Very strange!! Men Tina; du får sällskap till champagnen;)))

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...