MELLANDAGSREA

Är man dum i huvudet om man åker ut till Väla en timme innan stängningsdax en måndag och tror att man ska hitta nått att ha på sig till nyår?! Svar JA. Okej, inte mycket folk absolut inte utan ganska lugnt MEN vilken jävla röra det var över allt.
Tror ni jag hittade något? Svar Ja MEN inte det jag skulle behöva och absolut ingenting på rean.
Var ganska skönt när jag åkte ifrån Väla och det är väl bara till att inse att jag får ta nån gammal lase som hänger i garderoben....föresten har jag några kläder i garderoben som passa nu efter jul??? Mohahhaahh
Svart sopsäck med lite glitter får väl duga annars :-)
Who cares?

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...