SNACKA OM FÖRVÅNAD

Som det snöade , en timme efter att jag skottat så syntes ju inte mina fina gångar till kunderna. Nåja, jag får väl ta det sen tänkte jag. Så när jag jobbat klart halv ett gick jag upp och klädde mig varmt igen och skulle ut och skotta.....
Öppnar ytterdörren och......men va fan??!!!
Vem tusan hade varit här och skottat? Hade Lasse varit hemma på lunchen? För det kunde väl omöjligtvis vara Cassie som fått ett ryck? Jag såg ut som ett livs levande frågetecken, gick in stängde ytterdörren, öppnade den igen , stängde den igen och frågade tjejerna om här varit någon.- Näääää sa alla.
- Men vem har varit här och skottat då?
- Jaha...ja det var ju HB som var här och gjorde det
- Jaha sa jag och klädde av mig alla kläder igen.
Alltså vill jag säga nu till grannen
DU ÄR EN KLIPPA, TUSEN TACK :-)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...