DAX FÖR FREDAGS MYS

Jobbat lite idag faktiskt trots att mina fredagar är en helig ledighet men som sagt man tänker först på kunderna och sist på sig själv. Nåja, nu var det inte så länge jag jobbade utan snarare så kort tid att jag faktiskt både han med att köra till Jessica och fika en timme, köra till Flowerteam och köpa lite nya växter, ställa växterna på plats, tvätta några maskiner tvätt innan jag skulle hämta Cornelia på skolan kl. 13.00. Väl på skolan så blev det att jag körde hem Cornelia till Filippa eftersom om ville leka. Nu har man då hela huset för sig själv och frågan är VAD gör man nu då?
Tömmer diskmaskinen kanske, fortsätter med tvätten kanske, städar av jobbet kanske, borde köra till tippen kanske eller........
bara skiter i det och gör något för mig själv??????
Vaddå???
Kan ju börja med att fylla på magen med lite näringsämnen för den knorrar rejält nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det gör abselut ingenting om du kör till tippen/PoK

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...