BADAD KANIN

Tror ni att det blev till att slappa lite.... åhnej, varför skulle man ge sig tid till det. Vad hände? Jo Cassy kom hem och tyckte att Popcorn stank ( kaninen ) och jag kunde bara hålla med henne. Han hade lite väl mycket bajs som satt i rumpan på honom och som han inte kom åt själv. Sagt och gjort, jag och Cassy tog tag i kaninen och ner med honom i badkaret och sen tvättade vi hans lilla rumpa. Första ggr som jan badade och jag som trodde att kaninen skulle dö av skräck ( vilket kanske var min förhoppning ) insåg ganska snart att han faktiskt var riktigt duktig.
Ren och fin kanin. Efter kaninbadet körde jag sen Cassy till Malin där hon och en drös andra ungar ska ha mattävling typ Masterchef och sen ska sova över. Stackars Maj-lis och Stig som ska stå ut med alla 6 ungdmar som ska stöka i köket.
Men det är en ganska kul grej att göra. Dom delas upp i två lag, ska komma på en maträtt, handla, till laga själva och bedömma varandras kokkonster.
Lite kul påhitt

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...