GE ER FÖR TUSAN

Ni kommer inte till att tro att detta är sant men jag tror djävulen farit i oss.
Efter middagen så kaxade jag och Cassie till oss lite över våra fina men hårt arbetade minutrar på crosstrainern så Lars sa - När jag ätit upp ska jag ställa mig på den. Jag och Cassie började slå vad om hans tid. 5,27 sa jag och Cassie trodde på närmare 8 minuter.
Sagt och gjort även Lasse hoppade upp och började trampa och efter 15 minuter gav han upp med ett - Äsch jag hade orkat mer (?!!!)
Det gick ett litet tag sen kom Cassie och sa - Jag ska slå pappas rekord.
När det gått 20 minuter hoppade hon av och var hur jävla stolt som helst.
Jag då ???? Jag säger bara HERRE GU vad har det tagit åt familjen???
-Ska du också upp igen frågade Lasse.
Jag tittade på honom och sa - GLÖM DET (och skylde på att jag duschat). Helt ärligt....dom är ju helt galna, men jag ska nog slå dom för eller senare om sisådär ett år.
HAHAHAHAHAH

1 kommentar:

Anonym sa...

Även om du raderar inlägget 8/1 kl 16.49, så kommer jag ihåg vad du skrivit där ;)
/Anders

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...