GRENSLAT HÄSTEN

Nu har vi invigt hästen och tävlan är igång.
Jag var först ut och höll på att dööööö efter 3 minuter men jag fick ju kämpa mig fram till ytterligare två minuter. Totalt 5 minuter sen dog jag och kallade på Cassie.
Cassie hoppa upp och började trampa på, hon kände också av benen efter några minuter men kämpade på för hon ville ju slå mina fem minuter.
Till saken hör att jag ställt in maskinen på fat burner så det blir jobbigare och jobbigare att trampa. Cassie körde på i sex minuter. Sen var det Cornelias tur hon ville också vara med. Hon hoppade av efter 8 minuter. Shit tänkte jag det här går ju inte så jag grenslade hästen igen och trampade på i sju minuter till innan jag gav upp. Kaxig som jag var sa jag till Cassie att jag slått hennes rekord med en minut. Hon tittade på mig och sa - Jag har vilat nu så jag ska slå dina sju minuter. Svetten rann av mig och Cassie hoppade upp. Det värsta är att jag sitter här och bloggar medan Cassie fortfarande trampar på och hon är uppe i över nio minuter.
Snacka om att man har dålig kondis.
- 9.30 -10.15 , 2 km -10.46 -11.07.......jag hör hur hon har koll på tiden och km men när tiden stod på 11.15 då gav hon upp.
Med andra ord så har jag en massa jäkla minuter som jag måste ta igen.
11.15 ...DET KOMMER JAG JU ALDRIG TILL ATT KLARA.
Slår den tiden imorgon.....eller i nästa liv .SUCK

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...