JAPP.........

Nu är middagen avklarad och släkten har gått hem igen. Min kära far fick loss proppen som satt i röret så nu funkar avloppet som det ska igen och jag har städat undan skiten, fått alla maskiner och tvättbänkar på plats och tom avnjutit en god varmrökt lax. Apptiten satt där den skulle även då jag hade avloppsdoften kvar i näsborrarna när jag satte mig till bords och min far sa - Jag tyckte jag luktade avlopp men jag ser ju nu att jag har skit kvar under naglarna.
Hahahahha, ja snacka om att man har sviter efter avloppet ,även jag har skit under naglarna trots tjocka gummihandskar som gick ända upp till armbågarna.
Jaja...maten smakade underbart trots allt trots den extra kryddan ( ööööörk )

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...