VILKEN JÄVLA SÖRJA

Tvättade en maskin tvätt när vattnet bara forsade ut på golvet. Tjockt svart slemmigt vatten. Örk. Jag kopplades loss avloppsröret drog fram tvättbänken och tvättmaskinen och började gräva i skiten. Fy fan vad äckligt och sörjan tog liksom aldrig slut iheller ( kräk )
När all skit var borta och jag skurat loss den massa som satt fast i golvet så skulle jag skölja igenom golvbrunnen och inser då att det är totalstopp. Kul.....
Ringde till poolia ( min kära far ) och rådfrågade honom och det slutade med att mina föräldrar kommer hit. Trevligt, här kommer vi att stå i avloppsvatten samtidigt som svärmor ska komma hit på födelsedagsmiddag. Hela huset stinker avlopp men när jag ändå var igång med den äckliga sörjan i källaren så var det ju lika bra att rensa alla andra avlopp i huset också så nu är det gjort och året har börjat med en avloppsrensning.
Kanske skulle man själv göra en tarmsköljning när man ändå är på G så man själv blir lika ren på insidan hahahahahhaha som sina avlopp är .

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...