LÖRDAG

Sitter fortfarande i morgon rocken med mitt kaffe. Borde hoppa in i duschen. Lasse är iväg på bordtennismatch och jag ska ner till Sara och tona håret ( eller skulle jag kanske klippa mig istället ). Cassie sover hos Malin och jag undrar hur deras matlagning gick igår. Cornelia ska in till grannen när jag kör ner till stan och blir fixad. Jag borde försöka hitta några nya" klacka "skor till min outfit som jag ska ha på bröllopet på lördag nästa vecka. Inga av mina svarta skor " passar" hahaha kan man skylla på det ?!Får nog bli en lite shopping runda.
Ska visa Louise min outfit när hon solat klart här och höra vad hon tycker om det....tänk om hon säger - Det kan du ju inte ha på dig . Shit vad gör jag då förutom att får panik?!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...