KEBAB

Hela dagen har jag gått och tittat på en entrecot som legat framme för att tinas. Mmmmmm vad gott har jag gått och tänkt hela dagen, undras vad Lasse ska göra för god mat av den idag då?
Lasse kommer hem från jobb - Ska vi ta en pizza eller nått idag och så kan vi ta entrecon imorgon...
Jaha så var det med det, med andra ord så bestod kvällsmaten av en kebabtallrik och ingen entrecot
Nu tänker ni säkert - Men varför gjorde inte du maten Tina????
Om du nu tänkte så innan jag skrev det så är det för att ni inte känner mig ( oss ) för i vår familj lagar jag sällan mat DÄREMOT gör jag en jäkla massa andra grejor och eftersom jag INTE vet vad tusan jag ska göra med en entrecot så är det bättre att göra det jag brukar göra....
(och det är att strunta i det)
Trevlig kväll gott folk .-)

1 kommentar:

Anonym sa...

neste jul får Lasse gi deg et presentkort på Lagmarks gourmetkurs... så kan du fiksa entrecoten like lett som en kebabpizza..... ok,,, vi er en smule skyldiga da Lasse var hos når han så sultent på vår Pizza... ;))

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...