MORGON STRESS

Väckte Cornelia och upptäckte att hon var varm som en kamin. Tempade henne och det visade sig att hon hade feber. Blir ingen skola för henne inte idag. Bäddade ner henne i soffan framför TV´n.
Gick upp igen och öppnade min mail på datorn....
zumbadansen inställd på måndagar kl 19.30-20.30 pga av för få anmälda. Kunde jag möjligtvis några andra tider typ kl. 18.00 eller 18.30 undrade dansläraren.
NEJ...eftersom jag jobbar varenda jäkla kväll till 18.30 så kan jag INTE det.
Fasiken ,skulle man inte ens kunna hitta EN ENDASTE liten kväll till sig själv längre då man kan få komma iväg och träna. Ska det vara så jäkla svårt tänkte jag. Bläddrade i min kalender och tänkte - jag får helt enkelt flytta på några kunder så att jag kan komma iväg och träna, nu måste mitt liv vara viktigare än kundernas tänkte jag ( sorry till er som kanske är mina kunder och läser bloggen ) och började boka om.
Helst skulle jag vilja komma iväg två ggr i veckan och träna för att må riktigt bra men det är högst omöjligt.
Nåja, nu är det tyvärr några kunder som hänger löst och dom kunderna har NU fått ett sms ifrån mig så ni som inte fått ett sms ...Grattis ni har klarat er :-)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...