LUGN STUND

Pust, nu har jag och Cornelia käkat makaroner och köttbullar. Min mage skrek och Cornelia var sugen på det + att det gick snabbt och lätt att tillaga. Känner inte för att kocka för mycket när man har en timmes paus innan nästa kund kommer. Kaffet känns viktigare ( så var det med mina matvanor ) Cornelia har fortfarande lite feber men är piggare.
Mina kära kunder som jag fick försöka flytta på så jag kan komma iväg på träningen kunde alla komma tidigare eller andra dagar. Jag hade ju bokat in kunder 7 veckor fram så man blev något stressad över att behöva ringa och smsa runt till alla kunderna för att föröka flytta om dom och eftersom kalendern är så fullbokad som den är redan så är det absolut ingen lätt uppgift man plötsligt står med och dessutom med så kort varsel.
Nu har det dock lyckats och träningstiden är ett faktum, jippi :-)
Nu kaffe.....

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...