NU SÅ.....

Har jag fått kläm på benvaxningarna. Enkla fel som typ fel vaxsort som jag inte alls kunde jobba med från början då jag bara "fastnade " hela tiden i huden. Fel två- stryktvaxet för "snällt ".
Nu har jag fått kläm på det iallafall och vaxet som från början bara fastnade och som jag då bytte ut till det andra vaxet är tillbaka bytt igen. Nu jäklar ska det vaxas ben :-)
Klarade tom av att göra brassen med "fel" vaxsort ( alltså med det vaxet som egentligen är avsett till benen ) och enl läraren så är det mycket svårare att göra brassevaxningen med det vaxet. MEN jag fixade det på nolltid vilket innebär ju att jag är betydligt bättre på brassevaxningar än på benvaxningar , fniss. Både modellen och läraren var imponerade över den korta tiden jag använde till brassen vilket iof är kul att höra med tanke på att jag själv tyckte att det tog längre tid.
Klappat och klart och godkänt igen

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...