VAXMYSTERIUM

Idag ska jag se om jag kan få löst mitt vaxmysterium. Är snart proffs på brassevaxningar men när det kommer till benen så är det lite drygare. Kan ju bero på att jag inte vaxar så mycket ben och inte fått in tekniken MEN mitt problem är att vaxet stelnar alldeles för snabbt och blir ohanterbart. Ska få hjälp ifrån Malmö idag, kursläraren hade vägarna förbi och kommer in om för att försöka lösa mitt bekymmer. Ska även visa en brassevaxning för henne.
Plötsligt behövde jag en modell som är ICKE brydd som ställde upp både med brasse och ben. Jag är annars själv väldigt diskret när jag utför dessa behandlingarna och väldigt noga med handukar , men vid demonstration så finns det inte diskretion med överhuvudtaget. La ut en förfrågan på fb och fick några svar men tyvärr var det antingen för kort hår eller inte bägge delarna. Pratade med Lars på em och berättade mitt bekymmer om modell och han fixade en arbetskompis till honom som ställde upp. Skitbra. Då ska jag plåga en stackars arbetskamrat till Lasse, hihi. Man blir ju lite nervös när man ska brassa någon under övervakning och det förvånar mig inte ett dugg om jag kommer att fastna med vaxet.
Nåja, jag hoppas vaxmysteriumet löser sig iallafall så jag kan fixa benen lika lätt som annat.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...