SHAKE IT BABY .....

Whihi, då var man igång igen med zumban. Svetten sprutar om en redan efter 10 minuters uppvärmning och då har vi inte kommit till själva dansen än. Kan förvisso bero till viss del på att AC anläggningen gått sönder och att vi var en hel del som svettades i kapp. Det fullkomligt rann av mig och man kunde lätt ta mig för ett stoppljus efter zumbapasset.
Skööööönt, roligt och jävligt svettigt.
Har lyckats lura med grannfrun också denna gången på ett svettigt pass. Tur dansläraren startade lite "lugnt " som hon sa så vi inte svimmade till höger och vänster i danssalen.
När jag slutat jobba och kom in för att byta om snabbt och lätt till dansen så möttes jag av Lars som sa att Cornelia kräkts. Jag tempade henne och hon hade 39.8 i feber.
Shit tänkte jag och sa hej då och stack. När jag kom hem så mådde Cornelia mycket bättre ,hade inte kräkts mer och febern hade gått ner. Pust, förhoppningsvis kräktes hon bara pga den höga febern ( hon brukar göra det ). Däremot klagade Cassie på ont i kroppen och lite feber, suck igen.
Känns ju fantastiskt skoj att ha två sjuka barn ( ev ) imorgon, jag jobba och Lasse ska till Karlstad tisdag till onsdag. Känns ju måttligt skoj :(

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...