BLACK AND WHITE

En lite vit kille stiger in i en hiss och när han tittar upp får han syn på en enorm neger som står brevid honom.
Negern ser att den lilla vita killen tittar på honom och säger:
-210 lång, 120 kg, 30 cm penis, 1 kg testiklar, Turner Brown.
Den lilla killen svimmar och faller raklång ner på golvet.
Negern böjer sig ner och ruskar liv i honom och säger:
- Vad är det för fel på dig?
Med svag röst säger den lilla vita killen:
-Vad var det du sa till mig?
Jo eftersom du stirrade på mig så tog jag för givet att du tänkte fråga vad alla andra som ser mig frågar när dom ser mig och då sa jag:
-210 lång, 120 kg, 30 cm penis, 1 kg testiklar och mitt namn Turner Brown.
- Turner Brown ?! Tack gode gud! Jag tyckte du sa turn around.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...