STORMENS FRAMFART


Ja den lämnade efter sig lite förödelse stormen. Vår studdsmatta har knäckt torkvindan och som tur var även fastnat i den annars hade den nog farit över häcken och in till grannen precis som vår grannes studdsmatta gjort. Deras ligger nämligen just inne hos deras granne, har helt enkelt blåst över en hög häck. Vår andra granne sidan om oss, deras soptunna har vält och deras sopor ligger numera utspridda i vår trädgård samt ändå in i carporten. Kul. Får väl ta itu med det när man har en liten paus.

1 kommentar:

Maria sa...

Det är väl kul att byta lite grejor med grannarna, ny färg på studsmatta t ex ;)
Jag var ute och samlade ihop mina soptunnor 00,30 inatt, sen får jag samla ihop utemöblerna när jag kommer hem, de ligger på trädäcket lite hullerombuller bara...

Sopor är ju lite mindre roligt...hoppas dina grannar tar hand om det själva?

Kram
M

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...