BRÖLLOPSDAG


Idag har jag och Lars varit gifta i 3 år MEN tillsammans i 15 år. Herre jösses vart tar tiden vägen egentligen? Hade ju klart föredragit den värmen som vi hade i Thailand när vi gifte oss än denna kalla stormen som vi har idag. Tänker tillbaka.......

Svajande palmer, gassande sol, sand mellan tårna, vågornas brus och överraskade miner då ingen av vårt resesällskap visste något om våra planer.

Mina föräldrar och min bästa väninna Jessica samt hennes familj fick reda på planerna kvällen innan då vi sa att dom skulle vara uppe från stranden och ombytta klockan 15.00.

Alla tittade lite konstigt på oss för det var ju lite tidigt men när dom fick reda på anledningen så började alla gråta istället ( av lycka hoppades vi på ). Dagen därpå den 15 februari kl.15.00 blev vi då man och fru i strandvillan på Khao Lak med hela strandens badande gäster omkring oss.

Häftig känsla.............
Mina föräldrar kom hem till Sverige innan oss och dom satte in denna bilden i HD som sa att vi gift oss så att när vi själva kom hem från Thailand så hade några kompisar varit här och spikat igen ytterdörren, hahah.
Kul, stå ute i kylan i tunna kläder efter tre veckors semester och inte kunna ta sig in. Vilken tur att vi hade en ytterdörr till hahahah.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja,som vi grät!!! det var så vackert bröllop och vi är fortf väldigt ärade för att just vi fick ta del av detta.Ett stort grattis igen och ja,jag kommer oxå ihåg det som igår. Värmen lukten musiken cikadorna mmmmmm..................och avslutningsvis Luckyballon!!!! Älskar er båda puss Jess med familj

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...