EN VANLIG DAG

Tja trots att man har bröllopsdag så är ju den dagen som vilken dag som helst egentligen. Man jobbar och sliter och hinner inte med något annat. Lasse satt och väntade med kvällsmaten tills att jag jobbat klart så att vi kunde äta ihopa för en gångs skull. Nu var det ju så att jag var något försenad så där satt familjen och väntade och väntade, men när jag väl kom så blev dom ju glada.
Tyvärr så fick jag också besked på att Lasses mamma hamnat på sjukhuset, mest troligast brutit armen ?! Lasse var lite osäker och vi hoppas så klart på att det INTE är något brutet. Får veta mer när Cajsa ringer oss igen och fram tills dess håller vi tummarna.
Vad har mer hänt idag.....jo just det , datumet är satt för ett Stockholms besök och som det ser ut så följer hela familjen med upp. Lars och ungarna får strosa runt och göra Stockholm hela lördagen medan jag jobbar och så får vi käka en god bit mat på kvällen istället när jag jobbat klart. En liten weekend i början av mars. Hoppas bara att snön försvunnit där uppe tills dess.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...