ELEMENT

Dessa element alltså. Fyllde på vatten först på dom och det var kanske tur för det var en grej som jag inte kollat av på ett år så vatten nivån var nästan nere på noll. Efter det så har jag gått hela huset runt och luftat alla 21 eller var det 22 element. Två sista elementen pös det inte ens i och jag satt där länge i dessa rummen och undrade varför det aldrig kom nått vatten. Ner i källaren igen, jaha då visade det sig att vatten nivån på elementen sjunkit igen så det var bara till att börja om från början igen. Nu är det vatten i alla elementen och det bubblar inte längre i rören och jag har kollat vatten nivån på fjärrvärme växlaren igen och NU ser allt bra ut. Få kanske dubbelkolla om några dagar igen.
Fatta hur lång tid detta tog.....
Nu kaffe ( så klart )

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...