SUNDAY

Det blev Eric Saade som vann igår och jag vet att jag sa att jag tyckte den skulle vinna men jag måste erkänna att Danny var nog lite bättre ändå.
Nåja man har ju rätt att ångra sig eller hur.
Idag har det städats för fullt och nu får det bli en dusch innan jag ska ut på Bauhaus och se om dom har en elementnyckel så att jag kan lufta elementen, hittar inte vår i röran i garaget. Sen får jag in om min kära mor som lovade att tvätta mina jobbe handukar till mig nu i helgen eftersom vår maskin gått i sönder.
Hoppas verkligen att dom kommer och lagar den tidigare än torsdag eftermiddag som var första lediga reperationstid.
Jättesuck!!!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...