GRRRRR

Jag visste det, jag hade det på känn redan i måndags när samme kund som jag väntar på nu inte kom då iheller.
Nu står jag här med häcken full av kunder som bara väntar på återbudstider och så kommer inte människan idag iheller.
Jag har ringt, skickat sms både att hon glömt sin tid i måndags samt sms och påminnt henne om sin tid idag. Hjälpte det ?! Inte ett jäkla dugg, undra hur kul hon tycker det är när hon får en räkning på 1200 kronor, lika kul som jag tycker det är att stå och vänta på någon som inte har mage att dyka upp två ggr på samma vecka.
Varsågod, räkningen kommer med posten.

1 kommentar:

Ethel sa...

Hahaha säger jag till kunden med räkningen. Gott jobbat Tina.

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...