VÄSKAN PACKAD

Cassandra har packat sin weekendbag till Paris. Fattades några tights som hon kom och ville ha tvättade annars är hon klar med den planeringen.
Jag tror hon längtar jättemycket. Får väl ladda vår kamera så hon kan ta den med sig och ta en massa bilder. Fredag tidig morgon sticker dom, jag kör dom till Kastrup kl.03.00, fanns ju inga båtar och tåg som stämde överens så jag ställer upp som chaufför.
Idag är det hektiskt, jag hoppas att jag hinner andas mellan 9 och 14 annars går det i ett, för att inte snacka om morgondagen .....eller nästa vecka.
Tur att VI snart ska ha semester för vi hinner inte med någonting alls och när helgen kommer så rasar man ihop av trötthet.
Fram till semestern SEN blir det förhoppningsvis normalt igen.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...