Å NEJ

Vaknade strax efter 01 av att Cornelia ropade. Triggade igång mig själv direkt med ett -å nej nu kommer jag inte att kunna somna igen.
Efter toabesöket med C så hoppade jag i säng igen och...........
låg och snurrade ett bra tag innan jag slutligen somnade.
Vaknade upp med två röda och kliande ögon, tror dock inte att det är ögoninflammation för jag är inte kletig i ögonen, bara jäkligt irriterad i dom.
Gick med Cornelia till skolan och det var ju ett härligt väder som vi möttes av. Skönt, vi får njuta av det så länge det varar.
Nä, nu får jag ner i min källare och tända lite ljus till mina kära kunder.
Hej hej

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...