SEG SEGARE SEGAST

Jisses , hjärnan är som ett kolasnöre...i ett endaste virrvarr. Ingen ände har kontakt med den andra känns det som utan flyter mest omkring.
Jobbat intensivt, hade en lucka på några timmar varav dessa gick åt till att köra med tvätt till min mor( vår maskin är fortfarande paj )och handukar som måste bli rena till morgondagens behandlingar, hämta Cornelia på skolan , köra och hämta Filippa som Cornelia skulle leka med, hem lyssna av telefonsvararen ( jobbets ) som innehöll 7 nya meddelanden. Okej, sätta på kaffet hälla upp en skål flingor ta luren och börja ringa runt till alla kunder nya som gamla. Detta resulterade i att jag fick i mig ca tre skedar flingor, femton klunkar kaffe och ett par timmars paus som blev till typ 10 minutrar i slutänden.
Tur jag har Kate och Cilla som jag kan boka in kunder på också.
Resultatet av den maffiga lunchen också blev ju att man med skrikande mage var skithög på koffein och rasade när sista kunden stängt dörren.
Luften gick ur mig och jag sprang upp för trappan för att slänga i mig mat och gu nåde den som vågade störa mig i min matro.........
Ibland blir det INTE som man tänkt sig.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...